FAQS


¿Com puc comprar a Opticlic.es?

Pots navegar a la nostra pàgina web, utilitzant el menú desplegable superior per filtrar els productes segons les teves preferències. Els productes que no requereixin graduació, podràs comprar-los sense afegir cap informació. En els productes que requereixin graduació hauràs d'introduir les teves dades per poder així personalitzar-los. Quan decideixis comprar qualsevol producte, hauràs de donar-te d'alta com a usuari de Opticlic.

¿Com puc saber la meva graduació?

Per conèixer la teva graduació, hi ha diferents opcions:

1) Acudint a un professional de la visió i sol·licitant que et apuntin la graduació en una recepta. Això ho pots aconseguir en una òptica o un centre oftalmològic. Quan tinguis el paper (recepta) amb la graduació ens la pots adjuntar.

2) Si tens ulleres i veus bé amb elles, pots sol·licitar en una òptica que et apuntin la seva graduació. Si ho prefereixes, pots enviar-nos les teves ulleres i nosaltres reproduirem la graduació que hi hagi en elles per la teva nova ullera.

¿Hi ha algun altre dada necessària per a realitzar demanar unes ulleres?

Sí, per poder lliurar-te una ullera adequada per a tu necessitem la distància interpupil·lar (DIP). Aquesta distància és la distància que hi ha entre el centre del teu ull i l'arrel del nas. El més adequat és que la mesuri un professional de la visió, encara que si ens adjuntes una fotografia teva a nosaltres la calcularem.

¿Les lents de les meves ulleres estan incloses en el preu de la muntura?

Sí, totes les ulleres inclouen vidres monofocals amb antirreflexant en el seu preu. Quan triïs el tipus de lents que vulguis, podràs triar altres tractaments i geometries disponibles per adequar les teves necessitats a les ulleres escollides. El nostre assistent et guiarà en tots els passos perquè puguis triar correctament.

¿Puc retornar els productes comprats sense cap càrrec?

Sí, tens un termini de quinze dies per a retornar els productes que no vulguis sempre que no tinguin cap defecte. En el cas de lents graduades hi ha una assegurança obligatòria de 15 € que només es cobrarà en cas de devolució de les ulleres. El motiu d'aquesta assegurança és degut a que les lents són productes personalitzats que no poden ser utilitzats en cas de devolució.

Les lents de contacte no tenen la possibilitat de ser retornades, excepte que el motiu de la devolució sigui per un defecte d'enviament o error en la seva graduació. En aquests casos el client té un termini de devolució de quinze dies.

¿Puc contactar amb vosaltres per rebre informació?

Per descomptat, tens al teu abast un equip d'òptics-optometristes amb una llarga experiència en el sector. Qualsevol dubte que tinguis ens la pots fer arribar, i ens comprometem a donar-te una resposta en menys de 48h. Per contactar amb nosaltres pots enviar-nos un mail. A continuació, t'adjuntem l'enllaç: contactar amb Opticlic.